Již tradičně pořádáme pro naše členy kroužku zábavný souboj LASER GAME. Tuto akci konáme vždy v prosinci v Ostravě pro naše děti z kroužku ve věku 7 - 15 let v zábavním centru Horník, Ostrava. Tato akce je vždy přednostně jako odměna pro děti za účast v soutěžích a reprezentaci kroužku. Kdy v letošním roce je rezervace pro prvních 25 přihlášených účastníků (s předpokladem účasti na soutěži a bez napomenutí).
CO JE TO LASER GAME.
Lasergame je nový druh akční zábavy pro děti i dospělé! V potemnělé aréně můžete běhat a schovávat se za překážkami a přitom po sobě střílet barevnými lasery. Na rozdíl od paintballu nebo airsoftu lasergame nebolí! Na sobě totiž máte vesty se senzory, které elektronicky vyhodnocují a zaznamenávají zásahy. Když vás někdo trefí, vesta na 5 vteřin zhasne a vy dočasně nemůžete střílet. Ale můžete se pohybovat po aréně a po uplynutí této doby se znovu zapojit do hry. Lasergame díky tomu patří mezi nejakčnější hry, které si můžete zahrát. Nezažijete ani vteřinu nudy!
KDE AKCE LASER GAME PROBĚHNE?
Již tradičně proběhne tato akce v zábavném centru Horník v Ostravě v sobotu 24. května 2025 od 09:00 - 12:30 hodin (samotná hra v centru). Odkaz na samotné centrum je zde níže v odkazu (stačí na něj kliknout myškou):
- odkaz na zábavné centrum Horník, Ostrava -
... LASER GAME ...
KOLIK DANÁ AKCE LASER GAME BUDE STÁT?
Cena účastníka je 420,- Kč. V ceně je kombinovaná doprava vlakem, tramvají tam a zpět a vstupné (4 hry), pedagogický doprovod, diplom a drobné ceny.
JAK SE NA AKCI LASER GAME PŘIHLÁSIT?
Přihlásit se lze od 17.02.2025 od 08:00 hodin do 30.03.2025 do 24:00 hodin (nebo naplnění dané kapacity 25 účastníků). Do přihlášení uveďte jméno a příjmení účastníka a na jakou akci se přihlašuje. Přihlásit účastníka lze dvěma způsoby, a to:
A. pomocí emailu: Ur.Zd@seznam.cz
B. zápisem na webu kroužku do „kniha o všem“
PLATBA AKCE LASER GAME.
Na základě podané žádosti o přihlášení daného účastníka jeho zákonným zástupcem, přijde na emailovou adresu (uvedenou v přihlášce do kroužku) zákonného zástupce - rodiče, platební příkaz na danou částku. Tato částka, pak musí být uhrazena dle uvedených údajů v daném emailu, spolu s uvedeným variabilním číslem (bez uvedení tohoto čísla lze těžko dohledat platbu).
Pokud platba nebude v uvedeném termínu v daném emailu uhrazena, bude ihned přihlášení daného účastníka zrušeno. Uhrazením dané částky je přihlášení zakončeno a je závazné.
... platba musí být uhrazena vždy do 14 dní od obdržení platebního příkazu ...
Platby, nedoručené platební příkazy, a vše okolo financí řešte vždy a výhradně se zástupcem hlavního trenéra (je přímým pedagogickým pracovníkem střediska) a nikoli s hlavním trenérem (odkáže Vás stejně na svého zástupce).
PAVLA GLETOVÁ
(ekonomické oddělení)
tel: 596 311 530
email: pavlina.gletova@juventus.cz
nebo
PETRA PECHOVÁ
(účetní, pokladník)
tel: 596 311 530
email: petra.pechova@juventus.cz
PŘEHLED O PŘIHLÁŠENÍ A PROVEDENÉ PLATBĚ.
Zde je na konci textu vložena přehledná tabulka pravidelně aktualizovaná s přihlášenými účastníky a provedenými platbami.
UPOZORNĚNÍ K STORNOVÁNÍ ÚČASTI.
Provedenou platbou je přihlášení závazné. Zrušit účast lze pouze z mimořádných nečekaných důvodů (pohřeb, svatba, nemoc), kdy můžeme požadovat příslušné potvrzení. Vždy nejprve žádáme o možnost zajištění si za sebe náhradníka.
ORGANIZAČNÍ INFORMACE.
SRAZ NA AKCI.
Sraz pro všechny potvrzené účastníky (potvrzená přihláška a platba), bude v sobotu 24.května 2025 v 07:30 hodin na hlavním vlakovém nádraží Karviná. Buďte prosím dochvilní, vlak odjíždí v 07:55 hodin.
NÁVRAT Z AKCE.
Návrat pro všechny zúčastněné, bude v sobotu24.prosince 2025 v 13:00 hodin, na hlavním vlakovém nádraží Karviná. O případném zpoždění budeme informovat sms zprávou na kontaktní tel. číslo zákonného zástupce - rodiče účastníka.
VYBAVENÍ NA AKCI.
Každý účastník bude vybaven sportovním oblečením: tenisky s nešpinící podrážkou do tělocvičny, tepláky, tričkem kroužku, mikinou. Dále každý bude mít dopolední svačinu a 1,5 litrovou láhev s pitím (nikoli energeťáky nebo kolové nápoje). Každý účastník bude mít průkaz pojištěnce, drobné kapesné.
Nedoporučujeme a nezodpovídáme za mobilní telefony a jinou elektroniku, věci z drahých kovů, kreditní a bankovní karty.
INFORMOVANOST.
V případě jakékoli změně v účasti, ihned bez prodlení informujte organizátora akce v zde níže uvedeného:
ZDENĚK URIČEK
email: Ur.Zd@seznam.cz
tel: 733 439 519 (sms)
kniha: kniha - o všem
TABULKA PŘIHLÁŠENÝCH
- aktualizace 16.02.2025 v 12:59 SeČ -
PŘIHLÁŠENÍ ÚČASTNÍCI | |||||
POŘADÍ PŘIHL. |
PŘIJMENÍ A JMÉNO PŘIHLÁŠENÉHO |
TRN. SKUPINA |
PŘIHL. DATUM |
PLATBA DATUM |
|
01. | Fikáček Petr |
B | 16.02. | ||
02. | Klaput Matyáš |
A | 16.02. | ||
03. | Lorenčík Jakub |
B | 16.02. | ||
04. | Medviď Michal |
A | 16.02. | ||
05. | Klopec Václav |
A | 16.02. | ||
06. | Solík David |
B | 17.02. | ||
07. | Skotnica Filip |
B | 17.02. | ||
08. | Pryszczová Joanna |
A | 17.02. | ||
09. | Červenka Ondřej |
B | 17.02. | ||
10. | Ziomek Jakub |
B | 17.02. | ||
11. | Betlach Martin |
A | 16.02. | ||
12. | Burysz Vojtěch |
B | 19.02. | ||
13. | Kázik Matyáš |
B | 24.02. | ||
14. | Martikán Matyáš |
A | 24.02. | ||
15. | Műhldorf Štěpán |
B | 24.02. | ||
16. | Gavlovský Adam |
A | 24.02. | ||
17. | Kotula Vojtěch |
A | 24.02. | ||
18. | Szkorupa Damián |
B | 24.02. | ||
19. | Heczko Štěpán |
B | 25.02. | ||
20. | Sznapka Jan |
A | 03.03. | ||
21. | Sznapka Jakub |
A | 03.03. | ||
22. | - - |
- | - | ||
23. | - - |
- | - | ||
24. | - - |
- | - | ||
25. | - - |
- | - |
Vytvořeno službou Webnode