Moravskoslezská NERFLIGY je nižší nepostupová soutěž, která se koná v několika kolech v daném roce, na základě pevně stanovených pravidel a je určena pouze pro včas přihlášené organizace a kroužky v rámci Moravskoslezského kraje.
CO JE SMYSLEM MORAVSKOSLEZSKÉ NERFLIGY?
Jsou v kroužku vždy děti které nemají ihned ze začátku mnoho šancí se ve vyšší NERFLIZE ČR probojovat až do finálových kol, a tudíž nepoznají atmosféru turnajů proti jiným organizacím a střediskům. Proto jsme před lety přišly s touto formou nižší soutěže, kdy chceme zapojit předně všechny Ty děti které se v dané sezóně nedostali do vyšší soutěže. Chceme aby se mohli všechny děti kroužku zapojit do této hry a pochopili že jako tým vždy přinášejí body své organizaci v soutěži které se zúčastní, tedy že každý hráč je důležitý.
VYHODNOCENÍ MORAVSKOSLEZSKÉ NERFLIGY.
Každé kolo pořádá jiná zúčastněná organizace, kdy každé kolo se vyhodnocuje v každé kategorii zvlášť. Vyhodnocuje se formou přidělením bodů, dané zúčastněné organizaci v každé kategorii, na základě umístění jednotlivých nasazených herních týmů touto organizací. Kdy je pevně stanoven výpočtový koeficient výhry a umístění. Součet bodů za všechny kola a kategorie, kterých se daná organizace zúčastnila, se na konci sezóny sečtou. V každé kategorii se vyhodnotí na základě tohoto nejvyššího součtu, umístění zúčastněných organizací, kdy organizace s nejvyšším bodovým ohodnocení se stane Mistr Moravskoslezské NERFLIGY pro danou sezónu a obdrží putovní pohár.
JAK SE SESTAVUJÍ HERNÍ TÝMY DO TÉTO LIGY.
Herní tříčlenné týmy sestavuje vždy kolektiv trenérů dané organizace. Tyto herní týmy mohou být v každém kole této Moravskoslezské NERFLIZE různě obměňované, aby se děti naučili hrát variabilně s kterýmkoliv členem naší organizace. Účast nominovaných hráčů na všech kolech, není povinnost, ale podle pravidel kroužku by se měli během roku zůčastnit alespoň jednoho turnaje. V opačném případě nemá smysl jejich další činnost v kroužku.
ORGANIZAČNÍ INFORMACE K TURNAJI
KDE A KDY SE TURNAJ USKUTEČNÍ?
Toto I. kolo se uskuteční v sobotu 25. ledna.2025, na Středisku volného času Ostrava - Moravská Ostrava.
NÁKLADY HRÁČE - PLATBA STARTOVNÉHO.
Cena startovného a cesty je 275,- Kč. V ceně je startovné, cesta tam a zpět, pedagogický doprovod.
PROVEDENÍ PLATBY STARTOVNÉHO.
Platba bude provedena na základě zaslaného platebního příkazu na email zákonných zástupců potvrzeného dítěte (uvedený v přihlášce do kroužku), spolu s uvedeným variabilním symbolem (je nutné jej uvést v příkazu platby).
NOMINOVANÍ HRÁČI.
Děti jsou vždy zařazeny do třech kategorii, kdy mohou být postaršení pro dané kolo do vyšší kategorie (získají více zkušeností). Každý herní tým se skládá ze čtyř hráčů, kdy všichni hráči se prostřídají stejně (jde o to aby byl popřípadě i náhradník pokud by došlo k mimořádné události a někdo by nemohl hrát). O zařazení pro dané kolo v dané kategorii, rozhoduje hlavní trenér.
Jde převážně o děti které se následný týden v sobotu 8. února 2025, zůčastní krajského postupového turnaje NERFLIGY ČR v Novém Jičíně (postoupili z městského kola). Postup v Novém Jičíně jim může zajistit hru ve finálovém turnaji NERFLIGY ČR v sobotu 17. května 2025.
02. TOP: Zbořil Jakub, Moravčinský Alexander, Kazik Matyáš
* bílá zvýrazněná jména jsou potvrzena k účasti
Nezapomeňte tedy písemně potvrdit nebo zrušit jejich účast do neděle 12. ledna 2025 do 24:00 hodin
POTVRZENÍ NOMINOVANÝCH HRÁČŮ.
Prosím zákonné zástupce nominovaných hráčů o potvrzení nebo zrušení jejich účasti, nejpozději do neděle 12.01.2025 do 24:00 hodin. Každý nepotvrzený nebo neodhlášený člen, bude po tomto datu automaticky nenávratně odhlášen a na jeho místo nominovaný jiný hráč. Potvrzení nebo zrušení zašlete pouze písemně, a to sms zprávou, emailem nebo pište zde na webu do knihy o všem.
Zdeněk Uriček
tel: 733 439 519
email: Ur.Zd@seznam.cz
kniha o všem, zde: kniha
POTŘEBY HRÁČE NA TURNAJ.
Sportovní oblečeni (tepláky, tričko, mikinu, tenisky do tělocvičny s nešpinící podrážkou), 1,5 litrovou láhev s pitím, celodenní svačinku (dle vlastní potřeby)*, doporučený a jasně označený vlastní NERF blastr a ochranné brýle, kopii průkazu pojištěnce, papírové kapesníky.
* oběd nikdy nezajišťujeme (teplou stravu maximálně na mistrovství republiky). Jinak doporučujeme svačinu: chleba s řízkem, tousty, obložené chleby. Pití cokoliv mimo kolové a energetické nebo alkoholické nápoje.
SRAZ POTVRZENÝCH NOMINOVANÝCH HRÁČŮ NA TURNAJ.
V sobotu 25. ledna 2025 v 07:30 - 07:40 hodin, na hlavním vlakovém nádraží Karviná.
UKONČENÍ TURNAJE.
V sobotu 25. ledna 2025 v 17:00 hodin na hlavním vlakovém nádraží Karviná. Pokud bude dřívější nebo pozdější návrat budeme informovat zák. zástupce dětí na kontaktní tel. číslo uvedené v přihlášce (nebo jiné telefonní číslo uvedené při srazu na soutěž).
NEDOPORUČUJEME A NEZODPOVÍDÁME!
Nedoporučujeme dětem brát větší hotovost (pouze drobné kapesné na případné nápoje), mobilní telefony (zkontaktovat se lze na hl. trenéra po dobu soutěže), jiné elektrické zařízení, naušnice, prstýnky a ceniny. Za své osobní věci si děti zodpovídají zcela samy a jsou sbaleny pouze v jednom zavazadle (batoh, sportovní taška).
JAK POSTUPOVAT POKUD SE NĚKDO Z VÁŽNÝCH DŮVODŮ NEZŮČASTNÍ SOUTĚŽE - AKCE.
Hlavní trenér nemá s navrácením plateb nic společného. Je třeba ihned bez odkladu napsat email na některou z uvedených osob, v kterém uvedete:
ZDEŇKA GRINVALSKÁ
(pedagog volného času)
tel: 731 635 550
email: zdenka.grinvalska@juventus.cz
PAVLA GLETOVÁ
(ekonomické oddělení)
tel: 596 311 530
email: pavlina.gletova@juventus.cz
nebo
PETRA PECHOVÁ
(účetní, pokladník)
tel: 596 311 530
email: petra.pechova@juventus.cz
Mgr. JÚLIA SZWARCZ
(pedagog volného času)
tel: 733 627 708
email: julia.szwarc@juventus.cz
PAVLA GLETOVÁ
(ekonomické oddělení)
tel: 596 311 530
email: pavlina.gletova@juventus.cz
nebo
PETRA PECHOVÁ
(účetní, pokladník)
tel: 596 311 530
email: petra.pechova@juventus.cz
Vytvořeno službou Webnode